Shad - mommy and wife 🌸

BF + 5

Graviditeten Permalink0
Godmorgon.
Precis ätit frukost, vaknade vid 9 tiden idag då maken åkte till jobbet.
Idag är det ganska så fint väder, funderar på att ta en promenad till mamma så får syster berätta om festen igår ;)
Idag är det BF + 5 och värkarna jag hade igår avtog ganska snabbt :/ tror faktiskt att det kommer bli igång sättning för vår del. Min lilla flicka gillar magen FÖR MYCKET hehe.
•
Igår när jag åkte hem till mamma så fick jag höra att Solbritt hade ramlat ner från balkongen :( och mamma och dem bor på 3:e våning.. Stackars stackars världens bästa Solbritt!! Hon verkade ha ont i ena tassen, fick så ont i hjärtat när jag såg henne igår! Hon visste inte hur hon skulle ligga för att inte få ont i tassen :( .. Ska dit sen och pussa på henne så mycket jag kan!


♥♥♥
Till top