Shad - mommy and wife 🌸

BF + 4

Allmänt Permalink0
Godmorgon!
Ligger trött på soffan, har varit vaken väldigt länge.. Älsklingen åkte tidigt idag, han kommer att vara borta nästan hela dagen. Känns lite konstigt eftersom han har VÄGRAT lämna min sida den här senaste tiden haha..
Jag är hungrig som en björn, så ska upp och fixa frukost alldeles strax! Inatt vaknade jag en endaste gång!! Mirakel! så har sovit skönt men är ändå trött :( .. Mammas lilla bebis kommer inte idag heller tror vi inte..
♦
Idag är det även kurdiskfest, 4 stora stjärnor kommer och det kommer säkert vara PROPPFULLT!! Vill verkligen gå men har ingen ork :( .. Maken ÄLSKAR en av artisterna men han orkar inte heller gå på festen hahaha, vad har hänt med oss?!
-
En till sak, haha din lilla hycklare.. GET A LIFE!!
Borde inte ens slösa min DYRBARA tid på en person som dig.. Minns när du sa att min näsa va för stor (Jag är STOLT över hur jag ser ut) och så går du och plastikopererar din näsa?! OJJJJJ, haha hycklare ;)


Till top