Shad - mommy and wife 🌾

Old

AllmÀnt, Dias mamma Permalink4
NĂ€r jag tittar tillbaka sĂ„ tĂ€nker jag pĂ„ hur mycket jag har misshandlat min kropp. FrĂ„n skrĂ€pmat till preventivmedel. 
Innan gjorde jag ALLT för att gĂ„ upp i vikt men nu vill jag göra ALLT för att ge ner igen! 





#1 - - H.M:

Du har alltid varit fin i mina ögon. Kroppen fÄr mycket stryk av preventivmedel och trÄkigt nog tar det lÄng tid att gÄ tillbaka men sÄ lÀnge du vet ditt mÄl sÄ kommer du klara det galant! Du var mÄlmedveten Àven nÀr vi var smÄ :-)
SjÀlv gick jag upp 18kg vid graviditet o sen ner 13kg. Minipiller fick mig att gÄ upp 20 totalt. 5kg frÄn graviditet kvar o 20kg pga minipiller. 25kg totalt men nu har jag endast 6kg att gÄ ner o min son Àr 1 Är o 4mÄn. Ibland vill man skjuta sig sjÀlv men det blir bÀttre :-)

Grattis till bröllopet och för din fina Dia. BÀttre sent Àn aldrig.

Svar: Men Humaaaaa!!!!! Va lÀngesen det var!!! Tack sÄ mycket hjÀrtat, tÀnker pÄ dig vÀldigt ofta. Hur Àr det med dig? Vart hÄller du hus?? Grattis till dig med hjÀrtat. Ja, assÄ min dotter Àr 1 Är och 7 mÄnader. Under graviditeten gick jag upp 7 kilo och efter att hon föddes sÄ gick jag ner 12 kg!! Men sen sÄ la jag in en pstav och dÄ gick jag upp alla dessa 12 kg + nÄgra mer haha. Hatar att vara sÄ hÀr. Minns du hur smala vi var haha! Saknar dem tiderna!
joojaas.blogg.se

#2 - - H.M:

Haha trodde jag va bortglömd ;p frÄgar alltid mamma om hon ser er haha. Det Àr bra ned mig. Bor utomlands med min man i perioder och sen hemma i sthlm. DÄ gick du knappt upp nÄgot under graviditeten vilken lyx ÀndÄ haha jag höll pÄ att explodera sista tiden.
Ja vi var ju smala, inga rumpor o inga bröst haha men tiden slog till.
Din Dia Àr sÄ vacker mashallah!

Svar: NejdĂ„! Va kul, sĂ„ du kommer bort frĂ„n lilla landet lagom dĂ„ och dĂ„. Ja, men det slog tillbaka senare kan jag sĂ€ga. Alla vi tjejer som umgicks den tiden har gift sig och vissa har fĂ„tt barn ocksĂ„. Tiden flyger förbi sĂ„ fort!! Jag ser bĂ„de din mamma och pappa nĂ€stan varje dag. Tack sĂ„ mycket hjĂ€rtat ❀
joojaas.blogg.se

#3 - - H.M:

Ja reser mycket med min Àlskling, hörde om att du o tazha hade gift er o sÄ sÄg jag pÄ din blogg om fina Yad oxÄ. Man blir varm i hjÀrtat nÀr man lÀser om ens gamla vÀnner.
Pratar tyvÀrr inte me min pappa, trÄkigt men han valde det.
Ha det gott :)

Svar: Ja precis, hon gifte sig 2010 tror jag. Ja verkligen! Även om man inte hĂ„ller kontakten lĂ€ngre. Aha, det visste inte jag :/ .. Har du fb eller nĂ„got gumman? Eller om du hör av dig till [email protected]. Skicka ditt nummer. Det hade varit kul ifall du nĂ„gon gĂ„ng hĂ€lsade pĂ„ i Gbg och vi trĂ€ffades.
joojaas.blogg.se

#4 - - P:

Hej. Kan inte du visa inredning du har hemma vore jÀtte kul:)

Svar: Hej. Jo, visst kan jag göra det. Ska ta tag i det sÄ fort jag fÄr lite tid över :)
joojaas.blogg.se

Till top