Shad - mommy and wife 🌾

Slapp söndag

AllmÀnt, matlagning/bakning Permalink0
KĂ€nns som om den hĂ€r dagen har varit vĂ€ldigt lĂ„ng! 
Älskling skjutsade pappa hem frĂ„n flygplatsen och jag fick Ă€ven höra lilla Ă€lsklingen vara hur glad som helst över att se morfar igen ❀
VĂ€l hemma hos mina förĂ€ldrar ville inte Dia lĂ€mna sin morfars sida, man mĂ€rkte hur mycket hon hade saknat honom. 
Innan vi Ă„kte ivĂ€g fick jag i mig lite frukost iallafall. Blev knĂ€ckemackor med Ă€gg pĂ„, kaffe och yoghurt. 
Till sen lunchen blev det Birjani. Var jĂ€ttegott. Jag vet att min fina kollega gillat det sĂ„ tar med mig lite till jobbet imorgon. 
Förresten det gĂ„r jĂ€ttebra pĂ„ jobbet, blir lĂ„nga dagar men det fixar vi :) 
Nu sitter maken och tittar pĂ„ Barca-real matchen och skriker för fullt. 
En vĂ€ldigt slapp söndag med andra ord. 
-



Till top