Shad - mommy and wife 🌸

En liten prins 💙

Graviditet #2 Permalink3
Vi hade som sagt RUL idag och allt såg bra ut med lillebror. Vi fick även BF datum framflyttad till 11 mars. Så jag går in i ny vecka varje TORSDAG istället . Idag blev det vecka 19 (18+0).
Nu känns det mer verkligt! Varje gång jag såg när lillen rörde sig på skärmen kände jag av det, och det gjorde det hela mer verkligt. 
Vi längtar efter dig min lilla prins 💙
-



#1 - - Huma :

Vad roligt med en liten pojke, då får ni en av varje. Hoppas allt går bra, inshallah!

Vi vet inte än vad det är för liten i magen, är i v 27+6 idag :)

Svar: Ja så himla roligt! Är det sant? Grattis vännen! ❤️
joojaas.blogg.se

#2 - - Ara:

Grattis vad kul jag har ett barn snart ett år en pojke älskar verkligen varje sekund med honom .inshaAllah ett friskt barn även denna för dig . Har hittat din blogg av en slump tycker mkt om den! Malmö bo:)

Svar: Tack så himla mycket! Vad snällt av dig. Inshalla, ett friskt barn är allting. Vad roligt, hoppas du fortsätter kika in på bloggen :)
joojaas.blogg.se

#3 - - Anonym:

Hej. Jag undrar vad du hade för barnvagn till ditt första barn? Och om du ska använda den till barn nr 2 eller köpa nytt?

Svar: Vi hade en Trille beebop. Bästa barnvagnen enligt mig. Den var så liten och smidig. Nej faktiskt inte. Funderar på en annan till bebis nmr 2 :)
joojaas.blogg.se

Till top