Shad - mommy and wife 🌸

Kärlek

Allmänt Permalink2
Hej från kurdistan :)
Vi ligger ner nu efter att ha ätit svärmors goda mat. 
Dia har varit hos sin faster och kusiner hela dagen. Hon har lekt sÃ¥ mycket hon har deckat. 
Igår kväll var vi i min yngsta svägerskas nya hus och det var så himla fint!
Kommer vara där hela tiden efter hennes bröllop :)
Myspys
Imorgon blir det stan för min del, behöver lite grejer som jag ska posta. 


T


#1 - - P:

Fastar inte ni där nere? :)

Svar: Nej. Makens släkt är Kakaie. Dem fastar i en annan månad :)
joojaas.blogg.se

#2 - - Narin:

Hej , vilken fin blogg och måste även säga att du är jätte vacker och verkar vara en fantastisk mamma.
Jag har en fråga , det kanske låter konstigt men hur lagar du ris. Har alltid undrat hur kurder lagar sitt goda ris. Kan inte du berätta hur du lagar din ris.
Sedan såg jag på kommentaren däruppe att du sa att din man var kakaie , vad innebär det ? är de muslimer med en annan inriktning eller :D
massa kramar vackra du.

Till top