Shad - mommy and wife 🌾

Dolma

Hemma hos oss, matlagning/bakning Permalink3
Dagens middag! 
Kan Ă€ta detta varje dag utan att tröttna! 


#1 - - Huma:

Ja det Àr ju riktigt gott!!
Gumman kan du inte lÀgga upp recept, tror du gÄr efter egna mÄtt o sÄ men ungefÀrligt.
Jag har provat olika recept jag hittat online men jag vill ha sÄn riktigt god kurdisk dolma som jag brukade Àta hos dig nÀr vi var smÄ :)
Hoppas du o din familj mĂ„r bra♡

Svar: Åhh tack sĂ„ mycket gumman ❀
Jag gĂ„r dĂ„ efter egna mĂ„tt som sagt men ska försöka skriva ner allt till dig nu i veckan. Pussa prinsen frĂ„n mig 😘
joojaas.blogg.se

#2 - - shima:

SnĂ€lla söta du kan du inte lĂ€gga upp recept det ser riktigt gött ut♡

Svar: JodĂ„ absolut! Jag gör det sĂ„ fort jag fĂ„r lite tid över 😙
joojaas.blogg.se

#3 - - shima:

tack du e bÀst

Till top