Shad - mommy and wife 🌾

Hemma

Hemma hos oss Permalink0
Vi kom fram igÄr pÄ eftermiddagen.
Eftersom vi landa i Stockholm sÄ kom Àlsklingen min och möte upp oss dÀr innan vi tog flyget hem till Göteborg tillsammans.
Eftersom vi var sĂ„Ă„Ă„Ă„ trötta och inte orkade laga mat pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ gjorde min fina vĂ€n Lana det. SĂ„ vi kom hem bytte om plocka upp lite och Ă„kte dit. Var sĂ„ trött att jag somnade pĂ„ deras soffa efter maten haha! Snacka om att vara social. NĂ€r vi vĂ€l kom hem sĂ„ somnade vi Ă€nda till kl 10 hela familjen. Gud sĂ„ skönt det var att sova pĂ„ min sĂ€ng! 
Den hÀr graviditeten kommer ta koll pÄ min rygg, vÀrker som bara den :/
Idag har jag bara stĂ€dat! 
Herregud det syns verkligen nĂ€r en kvinna lĂ€mnar sitt hem i över 3 veckor. 
Jag orkade inte laga mat idag sÄ det fick bli Pizza till mig och lillan :)




Till top