Shad - mommy and wife 🌾

Ledigt.

Dias mamma Permalink1
Oj vad det var lĂ€ngesedan jag skrev nĂ„gonting hĂ€r! 
Jag har varken haft ork eller tid för bloggen för att vara Àrlig.
MĂ„r inte sĂ„ jĂ€ttebra för tillfĂ€llet, massa sammandragningar, vĂ€rkar och min foglossning Ă€r inget att leka med. 
Idag var sista arbetsdagen och sen Ă€r jag ledig fram till den 7:e Januari. 
Gud sĂ„ skönt!!! MĂ„ste verkligen vila upp mig ordentligt sĂ„ jag kan jobba hela januari mĂ„nad innan jag gĂ„r pĂ„ min förĂ€ldraledighet. 
Vi var hos BM idag pch magen mĂ€ttes till 27 cm. Allt sĂ„g bra ut och bebisens hjĂ€rta slog 145. Jag gĂ„r dessutom in i vecka 30 nu pĂ„ torsdag! 
Det har gĂ„tt sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ himla snabbt men vi lĂ€ngtar sĂ„ otroligt mycket hela lilla familjen 🙏
Dia lĂ€ngtar efter "lilleblol" som hon sĂ€ger haha! 
Mina Ă€lskade barn ❀
-





#1 - - Huma :

Ooh gullunge!
Jobbigt med foglossning o allt i samma, hoppas det gÄr över fort efter graviditeten.
Jag fick en till liten pojke 3/12 , föddes i v 35 o min foglossning Àr inte över Àn :( dem sÀger att det kan ta upp till mÄnader innan det försvinner

Svar: Grattis vÀnnen!! Va glad jag Àr för eran skull <3Hoppas Àven min kommer tidigare, det har gÄtt vÀlidigt snabbt men vill ha honom i famnen redan nu hehe :)
joojaas.blogg.se

Till top