Shad - mommy and wife 🌸

Dolma

matlagning/bakning Permalink2
Det känns som om det var evigheter jag gjorde min goda röda dolma.
Bad maken Ã¥ka och köpa ingredienserna och snart är han tillbaka, dÃ¥ börjar jag med den. 
Yummie!!!!
Älskar den sorten för den har såååå mycket smak! 
Men ingen slår mammas röda dolma, det är hon som har lärt mig hur man lagar mat med kärlek.
När det gäller den "vita" dolman den med yoghurt och vindruvsblad sÃ¥ slÃ¥r ingen min svärmors! Fyyyyyfaaaasiken vad jag längtar till hennes mat :( 




#1 - - Sherin:

omg vill dricka vattnet från den första bilden!!!! dör för vattnig dolma hihi och trsh

Svar: Sherin, då ska du smaka på min dolma! Lägger i så mycket citronsyra och är sååå vattnig!!
joojaas.blogg.se

#2 - - Sherin:

Omg vet du hur många baby/dolmaträffar vi ska ha sen eller!!!!!!!!!

Till top