Shad - mommy and wife 🌸

Surt är gott!

Dias mamma Permalink2
Dem som känner mig vet hur mycket jag älskar surt! Lägger citronsyra i nästan allt. 
Och idag mÃ¥r jag illa och har hört frÃ¥n en kollega pÃ¥ jobbet att surt hjälper väldigt mycket. 
SÃ¥ här sitter jag i butiken och äter citronsyra med salt. 
Goooottt


#1 - - sherib:

Halaaawww redan :D

Svar: Men jaaa! Det är de enda som hjälper! Längtar tills det är över :(
joojaas.blogg.se

#2 - - Unga morsan:

Hej! Jag har precis fått barn och jag har följt din blogg ett väldigt långt tag nu så jag var verkligen jätte exalterad över att få min lilla ängel! Känslan av att få ett barn är så himla mysigt och jag ser verkligen hur fint ditt och din lilla dotters band är. Därför hade jag en fråga till dig? Är du inte sugen på ett till barn? I såfall hur många år vill du att det ska vara mellan barnen? Hur många barn vill du ha? Och hur ser ditt och din makes förhållande ut efter födseln av er dotter? Hoppas du vill svara på mina frågor. Kram!! :)

Till top