Shad - mommy and wife 🌾

MVC och ny vecka

Graviditet #2 Permalink1
Idag hade jag tid pÄ MVC. Vi mÀtte magen och kolla blodtryck. Vi pratade Àven mycket om förlossningen och hur jag kÀnner inför det. Jag kÀnner exakt sÄ som jag kÀnde med Dia, jag tar det som det kommer men hade jag bestÀmt sÄ hade jag mer Àn gÀrna fött utan sugklocka! Men man vet aldrig vad som hÀnder och man ska aldrig planera i förvÀg.
-
Blodtrycket lÄg pÄ 120/80
SF mĂ„tt var 33 
Och bebisenshjÀrtljud var 135.
Han har inte lagt sig till rĂ€tta Ă€nnu men Ă€r pĂ„ vĂ€g hehe. 
PÄ torsdag gÄr vi Àven in i vecka 36!
LĂ€ngtar mer och mer för varje dag!! Och jag hoppas jag kan vara hemma frĂ„n jobbet frĂ„n och med nĂ€sta vecka! Är sĂ„ himla trött och har verkligen ont överallt :/


VĂ€rldens bĂ€sta storasyster ❀
#1 - - sherin :*:

Ja man vet aldrig vad som hĂ€nder haha, jag hade sagt att jag ville ha ryggbedövning men nĂ€r jag kom in sĂ„ var jag fullt öppen och dĂ„ var det bara att sĂ€tta igĂ„ng, med hjĂ€lp av syrgas sĂ„ var hon ute efter bara 5 krystningar🙊🙊 inshallah de gĂ„r bra för dig dlakam

Svar: Åh sĂ„ skönt att komma in och vara fullt öppen hahah! Hoppas det hĂ€nder mig med! Med Dia tog det exakt 24 timmar + sugklocka. Vill absolut inte uppleva det igen.. Inshalla dli mn
joojaas.blogg.se

Till top