Shad - mommy and wife 🌾

BB vÀska

Dias mamma, Graviditet #2 Permalink1
Eftersom jag gĂ„r in i vecka 32 idag sĂ„ tycker jag att det Ă€r dags att packa BB vĂ€skan samt vĂ€ska till mamma&pappa OCH en vĂ€ska till Dia som hon ska ha hos mormor och morfar. 
Jag minns att jag packade ganska mycket nĂ€r vi Ă„kte in nĂ€r Dia föddes. Man visste ju inte sĂ„ himla mycket sĂ„ man packade ganska mycket. 
Med lite erfarenhet sĂ„ vet jag exakt vad som behöver tas med denna gĂ„ng. 

Vaselin för lĂ€pparna Ă€r nĂ„got som MÅSTE med den hĂ€r gĂ„ngen! Jag minns att jag var sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ torr om lĂ€pparna nĂ€r jag krysta att jag skrek till mamma varje minut att jag ville ha vatten. 
Bröstpump, bra klĂ€der till bĂ„de mig och bebis, AmningsBH, PureLan krĂ€m, kamera och laddare, tofflor, hygienartiklar och bindor. 
Kommer sĂ€kert komma pĂ„ fler saker. 
-

Åh vad jag lĂ€ngtar!!

#1 - - Huma :

Vad skönt att ha allt fÀrdigt och bara fokusera pÄ det mentala! Snart har ni er andra gullis hos er!!

Till top